2.4K
אז מה אנחנו צריכים
1/2 2 כוסות פצפוצי אורז מלא (אני אוהבת של b&d)
1/2 כוס טחינה משומשום מלא (אני אוהבת של אמארה)
3/4 כוס דבש מלכות/ דבש איכותי לא מחומם
1 כפית תמצית וניל איכותית
1/4 כוס זרעי צ'ייה
1 כפית פרוביוטיקה
12 טיפות ויטמין D
צלוחית עם קוקוס לציפוי
אז מה אנחנו עושים
- הכניסו למעבד מזון את כל המרכיבים וטוחנים מעט עד לקבלת מרקם עיסתי, עם גושים.
- הכינו צלחת עם מים ולטבול את הידיים מידי פעם, כך העבודה עם הכדורים תהיה נוחה.
- הכינו כדורים קטנים מצופים בקוקוס ולהניח ישירות בכלי אחסון עם מכסה תואם, מתאים להקפאה.
- הכניסו להקפאה את הכלי ולהוציא כדורים בהתאם מתי שצריך.
בא לכם לנשנש? בא לכם משהו מתוק? אתם מקפידים לשמור על משקל גוף תקין ולכן לא יודעים מה לנשנש? האם זה חטא גדול???
אז זה, שממש לא! תתענגו ותהנו, כיוון שהמתכון שלפניכם לא רק טעים ומתוק, אלא בריא, מזין ומאוזן קלוריות.
אז יאללה לעבודה.
