ראשי חסה והסיבות להתאהב בה

חסה והסיבות להתאהב בה

by Moran Shtrum
חסה והסיבות להתאהב בה
חסה והסיבות להתאהב בה 🥬 –
1. היא מסייעת להפחית רמות כולסטרול בדם.
זאת על ידי ויטמין C ובטא קרוטן שנמצאים בחסה.
היא מסייעת במניעת נזקי חימצון של כולסטרול והיווצרות פלאק, שזה בעצם סתימה בכלי הדם. בנוסף, חומרים צמחיים בשם פיטוסטרולים יעכבו  את ספיחת הכולסטרול במעיים וכך נשפר את מדדי בדיקות הדם שלנו.
ואם זה לא מספיק, אז היא גם מכילה סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן, אשלגן, אבץ, נתרן, ויטמיני A, B (כולל חומצה פולית) C, E ו- K שגם הם יגרמו לרופא המשפחה שלכם להתפעל מהשינוי הבריאותי שעשיתם.
2. החסה חיונית לתהליכי ניקוי טבעיים של הגוף.
תודו לחומר טבעי שנמצא בה בשם, כלורופיל המסייע בין היתר לאיזון חומציות ובסיסיות.
בכל רגע נתון מייצרים תהליכים מטבוליים של חילוף חומרים בגוף.
כדי שהתאים והרקמות השונות בגוף יפעלו בצורה אופטימלית, הם זקוקים לסביבה בסיסית בכל נוזלי הגוף – דם, רוק, שתן ונוזלים בין התאים ובתוכם ולחסה שלנו יש יכולת לתרום לשיפור של כל המנגנון הזה.
3. מוציאה יותר ממה שהיא מכניסה –
בטח שמעתן כבר שחסה היא חלק בילד אין בכל דיאטה ושמירה על משקל תקין.
כל זאת הודות לערך קלורי נמוך במיוחד שמייחד אותה.
 20 קלוריות ל-100 גרם חסה, שזה בערך קערה ענקית!
בנוסף לסיבים תזונתיים שתורמים לשיפור פעילות מערכת העיכול.
בנוסף, הגוף משקיע בעיכול החסה מאשר שמכניס אליו כשאוכל אותה – מה שיוצר מאזן קלוריות שלילי🫶🏻.
אז חוסו עליה ותנו לה מקום של כבוד ליד הארוחה שלכן תמיד🥬.
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן